неділю, 7 червня 2015 р.

Приспівки поліські - варварочки (українською, російською мовами та місцевим діалектом)


1. Здрастуйте, товарищи, как вы поживаете,

Я частушки пропою, если пожелаете.

2. Варварочка – весело, щоб бачило все село.

Щоб зачула моя мать, як весело грає зять.


3. Гармонист, гармонист, хорошо играете,

Почему вы, гармонист, с нами не гуляте?


4. У милёнка моего аккуратненький носок:

Восемь курочок садится, а девятый петушок.


5. Всі по парах, всі по парах, всі попарувалися,

А мій милий не прийшов, бо штани порвалися.


6. Всі прийшли, всі прийшли, всі по парах сіли,

А мій милий не прийшов – таракани з’їли.


7. Одорвали, одорвали, одорвали у попа,

Не подумайте плохого – із жилетки рукава.


8.У меня милёнок лысый, а куда же его деть?

Если зеркала не будет, буду в зеркало глядеть.


9. Не хотела я плясать, стояла, стеснялася,

А гармошка заиграла, я не удержалася.


10. Ой ты, Вася. Васёк, моё сердце посёк,

Ой, посёк, порубил и другую полюбил.


11. Я любила Кольку, не добилась толку,

Я решила его сдать на мясозаготовку.


12. Ми ідем, а нам назустріч летить пара голубів,

Давай, милий, порахуєм, скільки до розлуки днів.


13. На горі собака скаче, вітер тихо гомонить,

Баба з хати виглядає, дід з другою гомонить.


14. Мене мати породила, на пісочок посадила,

В руки розочку дала, щоб щасливою була.


15. Пісня вся, пісня вся, і купили порося,

Ще й купили вовка, наша пісня ловка.


16. Гармоніст, гармоніст, де твоя гармошка?

На печі, в решеті розтягає кошка.


17. Гармоніста любити, треба чисто ходити,

Треба чоботи хороші, ще й на чоботи гроші.


18. Мене Коленька проводив за нові ворота,

Я сказала «До свідання», він роззявив рота.


19. Я коровушку доила белую-розбелую,

Я такого ухажора из бумаги сделаю.


20. Гармоніст, гармоніст, розовії щочки,

Через тебе гармоніст не доспала ночки.


21. Я сиділа на мосту, дивилася на воду,

Я такого дурака не бачила зроду.


22. Через річку, через яму пошли, милий, телеграму,

Телеграми не подам, вечорочком прийду сам.


23. Через речку быструю я мосточок выстрою,

А ты, милый мой, ходи летом и зимой.


24. Ой, играй, гармонист, ой, играй, роза,

А я буду припевать, девушка колхоза.


25. Ой, играй, гармонист, ты наверно, коммунист,

А я комсомолочка, весёлая девочка.


26. Ой туфлі мої, білії носочки,

У веселих матерів веселії дочки.


27. Мене мати породила в лісі під ялиною,

Ох, вона мені сказала: «Будеш сиротиною».


28. Чёрный чуб, чёрный чуб, чёрный чуб наравится,

А за этот чёрный чуб маменька ругается. 


29. Мене милый изменил в городе на площади,

А я стала и сказала: «Слава тебе, Господи!»


30. Ой, не стій пуд окном, а ходи у хату,

Моя мати хліб пече, оближеш лопату.


31. Ой, не стій пуд окном, не махай рукавом,

Бо не вийду говорити із таким дураком.


32. Не ругайте вы меня, а ругайте мамку,

Да нащо вона породыла таку хулиганку.


33. Ой, спасибо гармонисту за весёлую игру,

Ох, как  буду я жениться, то на свадьбу позову.


34. Не ругайте вы меня, я неподсудимая,

А на это в мене есть маменька родимая.


35. Я не з вашего села, не з вашего селения,

Не по-вашему пою, прошу извинения.


36. Ой, спасибо гармонисту за весёлэ грание,

А еще тому спасибо, кто подбарабанюе.












Немає коментарів:

Дописати коментар