неділю, 7 червня 2015 р.

Вдовині пісні


Зашуміла зелена дубровушка

Зашуміла зелена дубровушка,

Да й заплакала молодая вдовушка.

Ой, да заплакала молода удовушка,

Що й не косяна зелена дубровушка.
Ой, наймай усе косярі молодії,

Щоб покосили всі луги і долини.

Щоб покосили всі луги і долини,

Щоб було видно да й до меї родини.

Косярі косять, а вітер повіває,

Шовкова трава на косу налягає.

Косярі косять, а вітер повіває,

А мій милий на сивому коні гуляє.

Ой, кидай, милий, на коні гуляти,

Да ходи вечерю вечеряти.

Ой, вечеряй, мила, сама здорова,

Бо мені вже стелеться понад гайом дорога.


Записала Корнійчук Наталія Володимирівна 25 листопада 1980 року в селі Мутвиця від Корнійчук Надії, 1895 року народження.


На чужому полі

На чужому полі

Горуть та й волочать, 

А на мойому ж полю 

Сироти голосять.


А на чужому полю

Женці зажинають,

А на мойому ж полю 

Журавлики грають.


Що на чужім полю

Копа й коля копи,

А на мойому полю

Всіх – чотири снопи.


Сама я не знаю,

Що ж мені робити. 

Чи мні їх возити,

Чи їх молотити.


Чи мні їх возити. 

Чи їх молотити, 

Чи взять до шинкарки

Да й тиї пропити.


Ой, щось мені, брате,

Горілка не п’ється,

Коло мого серця 

Все журбонька в’ється. 


Пісні з голосу Федори Ошурко. Запис Алли Сівець. Етнокультура Волинського Полісся. Випуск 3. – Р., 1998. – 166 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар