субота, 24 березня 2018 р.

Новосілля. Фотоальбом

Моє рідне село Новосілля (колись Ливінча) - маленька краплинка на карті України. Але для мене воно наймиліше, найважливіше. 

Вивченню його історії я присвятила чимало часу. За знайденими матеріалами упорядкувала електронну книгу "Село Новосілля над річкою Веселухою". А нині публікую фотоальбом зі світлинами таких рідних мені людей...



Молодь Новосілля. 50-ті роки
Мої батьки та братик Сашко 
Валентина Ляховець (справа) та Ніна Ляховець (зліва)

Новосільські парубки

Одна з найдавніших весільних світлин села. Весілля Марчука Якима





Веремейчик Тетяна Савівна. Фото 1944 або 1945 року з Німеччини

Новосільські остарбайтери в Німеччині

Новосільський дуб, що став легендою

Придорожні хрести між Новосіллям та Храпином
Марчук Хома в польській армії








Поліна Сидочук та Софія Марчук

Ксенія Тумаш із дочками Галиною, Надією та сином Федором
Марчук Євгенія 
Вакуліч Анастасія


Проводи в армію
На весіллі
Антоніна Ляховець із дочкою Галиною. 1953 рік

Родина Юрашкевичів
Ніна Ляховець та Валентина Ляховець
Микола Іванович Бокій - шофер, а згодом голова колгоспу
Сім'я Мацеруків
Родини Бокіїв, Новаків, Борисюків
Надія Ляховець та Антоніна Бокій


Родина Якима Марчука

Іван та Любов Марчуки
Антоніна Марчук

Оленка Ляховець
Діти з родини Клубуків
На такій машині жінки їхали на польові роботи ("в колхоз")

На колгоспному полі

Галина, Федір та Надія Тумаші
Ольга Марчук
Діти Віри та Хоми Марчуків

Галина, Ніна, Тетяна та Григорій Ляховці
Анатолій Бокій 
Діти з родини Мосіюків


Петро Харковець 




Валентина, Ніна, Раїса та Світлана Бокій







Немає коментарів:

Дописати коментар